31. října 1981

Překlad & Edit: Vojtěch Schlesinger

 75.0 Ra: Já jsem Ra. Zdravím vás v lásce a světle jednoho nekonečného Stvořitele. Nyní komunikujeme.

 75.1 Tazatel: Mohl byste mi prosím nejdřív popsat stav nástroje?

 Ra: Já jsem Ra. Je to tak, jak bylo dříve uvedeno, s mírným snížením rezervy životní energie kvůli mentálním/emocionálním zkreslením týkajícím se toho, co nazýváte budoucností.

 75.2 Tazatel: Měl jsem pocit, že je tato seance vhodná, než nástroj projde svou nemocniční zkušeností. Přejí si, pokud možno, položit několik otázek ohledně toho.

 Za prvé: Je něco, co by nástroj nebo my mohli udělat pro zlepšení nemocniční zkušenosti nebo pro pomoc nástroji v tomto ohledu?

 Ra: Já jsem Ra. Ano. Existují způsoby, jak napomoci mentálnímu/emocionálnímu stavu této entity s poznámkou, že toto platí pouze pro tuto entitu nebo pro entitu s podobnými zkresleními. Existuje také obecná věc, která může být uskutečněna pro zlepšení místa, které nazýváte nemocnicí.

 První pomoc se týká vibrace rituálu, s nímž je tato entita nejvíce obeznámena a který tato entita dlouho používá ke zkreslení svého vnímání jednoho nekonečného Stvořitele. Toto je užitečné kdykoli během denního cyklu, ale je to obzvláště užitečné, když se vaše sluneční těleso vzdaluje z vašeho lokálního dohledu.

 Obecné zlepšení místa pro vykonání rituálu očištění místa je známo. Můžeme poznamenat, že zkreslení směrem k lásce, jak nazýváte tento duchovní/emocionální komplex, který je cítěn každým k této entitě, bude nápomocné, ať už je vyjádřeno nebo nemanifestované, protože neexistuje větší ochrana než láska.

 75.3 Tazatel: Máte na mysli, že by bylo hodnotné provést vyháněcí rituál menšího pentagramu v místnosti, kterou bude obývat v nemocnici?

 Ra: Já jsem Ra. To je správně.

 75.4 Tazatel: Uvažoval jsem o operačním sále. To by mohlo být velmi obtížné. Bylo by to tam také užitečné?

 Ra: Já jsem Ra. To je správně. Můžeme poznamenat, že je to vždy užitečné. Proto není snadné položit otázku, na kterou byste nedostali odpověď, kterou nabízíme. To však neznamená, že je nezbytné místo očišťovat. Síla vizualizace může napomoci vaší podpoře tam, kde nemůžete zasáhnout ve své fyzické podobě.

 75.5 Tazatel: Vidím způsob, jak to udělat, jako vizualizaci operačního sálu a vizualizaci nás tří, jak v této místnosti provádíme vyháněcí rituál, tak jako jej provádíme na jiném místě. Je toto správný postup?

 Ra: Já jsem Ra. Toto je jeden ze správných způsobů, jak dosáhnout požadované konfigurace.

75.6 Tazatel: Existuje lepší způsob než tento?

Ra: Já jsem Ra. Existují lepší způsoby pro ty, kteří jsou více zkušení. Pro tuto skupinu je tento způsob vhodný.

75.7 Tazatel: Předpokládám, že ti více zkušení by opustili svá fyzická těla a v jiném těle by vstoupili do místnosti a provedli vyháněcí rituál. Je toto to, co máte na mysli?

Ra: Já jsem Ra. To je správně.

75.8 Tazatel: Nástroj by chtěl vědět, zda může meditovat v nemocnici bez toho, aby jí někdo držel za ruku, a zda by to bylo bezpečné.

Ra: Já jsem Ra. Můžeme navrhnout, že nástroj se může bezpečně modlit, ale meditovat pouze s hmatovou ochranou jiné entity.

75.9 Tazatel: Nástroj by chtěl vědět, co může udělat pro zlepšení stavu svých zad, protože říká, že by to mohl být problém při operaci.

Ra: Já jsem Ra. Když skenujeme fyzický komplex, nacházíme několik faktorů, které přispívají k jednomu obecnému zkreslení, které entita zažívá. Dvě z těchto zkreslení byla diagnostikována; jedno nebylo; a entita nebude ochotna přijmout chemické látky v dostatečné míře k zastavení tohoto zkreslení, které nazýváte bolest.

Obecně můžeme říci, že jedinou modalitou, která se specificky zaměřuje na všechna tři přispívající zkreslení a která nyní není používána, je teplá voda, která je opakovaně s jemnou silou směrována proti celému fyzickému komplexu, zatímco fyzické vozidlo sedí. Toto by bylo určitým přínosem, pokud by bylo praktikováno denně po období cvičení.

75.10 Tazatel: Pomohlo nástroji cvičení ohně, které bylo právě vykonáno před seancí?

Ra: Já jsem Ra. Byla poskytnuta jistá mírná fyzická pomoc nástroji. Tento účinek se rozšíří, jak se praktikující učí/vyučuje své léčivé umění. Dále existuje zkreslení v mentálním/emocionálním komplexu, které napomáhá směrem k pohodlí životní energie díky podpoře, která má tendenci budovat úroveň životní energie, jelikož tato entita je citlivý nástroj.

75.11 Tazatel: Bylo cvičení ohně provedeno správně?

Ra: Já jsem Ra. Taktovka byla dobře vizualizována. Dirigent se naučí slyšet celou partituru veliké hudby svého umění.

75.12 Tazatel: Předpokládám, že pokud by se toto dnes mohlo plně uskutečnit, cvičení by vedlo k úplnému uzdravení zkreslení nástroje do té míry, že operace by nebyla nutná. Je to správně?

 Ra: Já jsem Ra. Ne.

75.13 Tazatel: Je třeba ještě něco dalšího – přijmutí nástrojem?

 Ra: Já jsem Ra. To je správně, přičemž případ této entity je citlivý, protože musí plně přijmout mnohé omezení, které nyní zažívá, a způsobují, že se objevují nedobrovolně. Toto je předinkarnační volba.

75.14 Tazatel: Nástroj by chtěl vědět, proč během části hudby, kterou cvičí, dvakrát u „Benedikta“ zažila to, co považuje za psychický útok?[1]

Ra: Já jsem Ra. Toto není malá otázka. Nejprve odstraníme poznámky, které jsou nepodstatné. Ve vibrování, které nazýváte zpěvem, části toho, co tento nástroj slaví jako Mši, a která bezprostředně předchází tomu,  co je trhlina zvaná „Hosanna“, je požadována taková míra fyzického úsilí, která vyčerpává jakoukoli entitu. Tato část, o které mluvíme, je nazývána „Sanctus“. Nyní přecházíme k záležitosti zájmu.

Když se entita Jehošua[2] rozhodla vrátit na místo nazývané Jeruzalém na svaté dny svého lidu, odvrátila se od díla smíšení lásky a moudrosti a objala mučednictví, což je dílo lásky bez moudrosti.

„Hosanna“, jak je nazývána, a následné „Benedikt“, jsou psaným shrnutím toho, co bylo vykřikováno, když Jehošua vcházel na místo svého mučednictví. Obecné přijetí tohoto výkřiku – „Hosanna Synu Davidovu! Hosanna na výsostech! Požehnaný, jenž přichází ve jménu Páně!“ – ze strany toho, co je nazýváno církev, bylo chybným výkladem události, který byl, možná, nešťastný, protože je více zkreslený než mnohé z takzvané mše.

Byly přítomny dvě frakce, aby přivítaly Jehošuu. První byla malá skupina těch, kteří doufali v pozemského krále. Nicméně Jehošua jel na oslu, čímž svým postojem vyjadřoval, že není pozemským králem a nepřeje si boj s Římany ani se Saduceji.

Větší počet byli ti, kteří byli rabíny a staršími instruováni, aby si z této entity dělali posměch, protože ti z hierarchie se obávali této entity, která se zdála být jednou z nich, prokazovala úctu jejich zákonům, a pak — v jejich očích — tyto letité zákony zradila a přitáhla k sobě lid.

Trhlinou, pro tento nástroj, je právě tato jemná situace, která se ozývá vaším prostorem/časem. A více než to — místo, které „Hosanna“ zaujímá jako předzvěst obratu k mučednictví.

Zde můžeme hovořit pouze obecně. Nástroj nezažil plnou sílu pozdravu, který správně identifikoval během „Hosanna“, kvůli intenzivnímu soustředění nutnému pro vibraci jeho části této skladby. Nicméně „Benedikt“ v tomto konkrétním provedení těchto slov je vibrováno jednou entitou. Tak se nástroj uvolnil ze svého soustředění a byl okamžitě otevřen plnějšímu pozdravu.

75.15 Tazatel: Trhlina, jak tomu rozumím, byla původně vytvořena rozhodnutím Ježíše jít cestou mučednictví? Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Ve vztahu k tomuto nástroji je to zcela správně. Je si vědom určitého převažování směrem k lásce, až k mučednictví, ale ještě do žádné významné míry tato zkreslení nevyvážil. Nechceme naznačit, že tato cesta nezkroceného soucitu má nějakou vadu, ale potvrzujeme její dokonalost. Je to příklad lásky, který sloužil mnohým jako maják.

Pro ty, kteří hledají dále, je třeba zvážit důsledky mučednictví, protože v mučednictví leží konec příležitosti — v úrovni mučedníka — nabízet lásku a světlo. Každá entita musí hledat svou nejhlubší cestu.

75.16 Tazatel: Podívejme se tedy, jestli tomu rozumím správně — jak skupina Orionu nachází trhlinu v tomto zkreslení. Entita, která se identifikuje nebo má jakékoli zkreslení směrem k mučednictví, je pak svou svobodnou vůlí otevřená pomoci skupiny Orionu, aby se stala mučedníkem. Mám pravdu?

Ra: Já jsem Ra. Máte pravdu pouze ve velmi specifickém postavení, ve kterém se nástroj nachází; tedy v tom, že je zapojen a oddán práci, která je magická nebo extrémně polarizovaná svou povahou. Tato skupina vstoupila do této práce s polaritou, ale s prakticky nevinností, co se týče magické povahy této polarity, kterou teprve začíná objevovat.

75.17 Tazatel: Jak mohla entita Orionu jednat skrze toto propojení „Hosanny“? Bylo to jednoduše kvůli mentálnímu zkreslení nástroje v tomto období, kvůli tomu, co bylo naznačeno hudbou? Nebo šlo o fyzičtější, či více metafyzické propojení z doby Kristovy?

Ra: Já jsem Ra. Za prvé, druhý předpoklad je chybný: tato entita není propojena s entitou Jehošua. Za druhé, existuje velmi jedinečná okolnost. Existuje entita, která přitáhla pozornost bytosti světla ze skupiny Orion. To je mimořádně vzácné.

Tato entita má intenzivní oddanost učení a příkladu toho, koho nazývá Ježíšem. Tato entita pak vibruje v písni velmi náročnou verzi, nazývanou Mše h moll od Bacha, tohoto vzorového zasvěceného komplexu zvukových vibrací. Entita se vědomě ztotožňuje s každou částí této Mše. Jen takto se prasklina stala dostupnou.

Jak můžete vidět, nejde o běžný výskyt a nedošlo by k němu, kdyby chyběla jakákoli složka: vyčerpání, předpojatost v komplexech víry, pozornost od entity Orionu a metafyzická povaha této konkrétní sady slov.

75.18  Tazatel: Jaký byl cíl entity Orionu ve vztahu k té entitě, o níž jste mluvili — která náročným způsobem zpívá Mši?

Ra: Já jsem Ra. Entita Orionu si přeje odstranit nástroj.

75.19 Tazatel: Jde o entitu čtvrté, nebo páté úrovně?

Ra: Já jsem Ra. Tento nástroj je pozdravován entitou páté úrovně, která ztratila část své polarity kvůli nedostatku diktátorství nad stavem mysli/těla/ducha nástroje, nebo jeho fyzickým komplexem aktivovaným žlutým paprskem.

75.20 Tazatel: Mluvíte teď o té jiné osobě, která zpívá Mši? Je to správně?

 Ra: Já jsem Ra. Ne.

75.21 Tazatel: Myslím, že tu došlo k malému nedorozumění. Řekl jste, že jiná osoba, která zpívá Mši a pomohla vytvořit tuto prasklinu, byla také pozdravena entitou Orionu, a má otázka byla, jaké úrovně je ta entita, která zdraví osobu zpívající Mši?

Ra: Já jsem Ra. Nemluvili jsme o žádné jiné entitě než o nástroji.

75.22 Tazatel: Dobře. Špatně jsem to pochopil. Myslel jsem, že mluvíte o někom jiném ze zpěvácké skupiny, kdo byl tím, o kom jste mluvili v souvislosti se ztotožněním se se zpěvem. Po celou dobu jsme tedy mluvili pouze o nástroji, o Carle? Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je správně.

75.23 Tazatel: Omlouvám se za zmatek. Někdy, jak říkáte, komplexy zvukových vibrací nejsou příliš pasující, a je mi to líto.

Ve předchozí seanci jste uvedli, že pravý zasvěcenec žije čím dál více tak, jak věci jsou. Můžete toto tvrzení vysvětlit a rozvést?

Ra: Já jsem Ra. Každá entita je Stvořitel. Entita, jak si stále více uvědomuje své já, postupně dochází k bodu zlomu, ve kterém se rozhoduje hledat buď ve službě ostatním, nebo ve službě sobě samému. Hledající se stává adeptem, když s minimální dostatečností vyváží energetická centra červené, oranžové, žluté a modré barvy, s přidáním zeleného v případě pozitivního směru, a tím přechází do práce s indigovým paprskem.

Adept pak začíná méně vykonávat přípravné, nebo vnější činnosti související s funkcí, a začíná uskutečňovat vnitřní práci, která souvisí s bytím. Jak se adept stává čím dál více vědomě krystalizovanou entitou, postupně manifestuje čím dál více toho, čím vždy byl již před časem: tedy jeden nekonečný Stvořitel.

75.24 Tazatel: Odpověď na tuto otázku pravděpodobně souvisí s naším zkresleným pohledem na čas, ale vidím Poutníky v této úrovni, kteří přišli z páté nebo šesté úrovně — připadá mi, že by již měli být na poměrně vysokém stupni zasvěcení a musí následovat poněkud odlišnou cestu zpět k zasvěcení, které měli dříve ve vyšší úrovni, a dostat se v třetí úrovni co nejblíže k tomu stavu. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Vaše otázka není zcela přesně zaměřena. Budeme se tedy tématu věnovat obecně.

Existuje mnoho Poutníků, které byste mohli nazvat adepty, kteří v současné inkarnaci nevykonávají žádnou vědomou práci. Je to otázka zaměření pozornosti. Někdo může být vynikajícím chytačem své herní koule, ale pokud oko není obráceno ke kouli v okamžiku, kdy je hozena, pak se může stát, že koule entitu mine. Pokud by na kouli obrátila oči, chytání by bylo snadné.

V případě Poutníků, kteří se snaží zrekapitulovat stupeň zasvěcení, kterého dosáhli před tímto životním zážitkem, můžeme poznamenat, že i po proniknutí skrze proces zapomnění je zde stále tělo aktivované žlutým paprskem, které nereaguje tak, jako adept aktivovaný zeleným nebo modrým paprskem. A tak můžete vidět nevyhnutelnost frustrací a zmatku kvůli přirozeným obtížím při manipulaci s jemnějšími silami vědomí prostřednictvím chemického aparátu těla aktivovaného žlutým paprskem.

75.25 Tazatel: Pravděpodobně na to nemůžete odpovědět, ale existují nějaké návrhy, které byste mohli poskytnout ohledně nadcházející nemocniční zkušenosti nástroje, které by jí mohly být ku prospěchu?

Ra: Můžeme učinit jeden návrh a zbytek ponecháme Stvořiteli. Je vhodné, aby si každý uvědomil své já jako Stvořitele. Takto může každý podporovat každého, včetně podpory sebe sama skrze pokornou lásku k sobě jako ke Stvořiteli.

75.26 Tazatel: V dřívější relaci jste hovořili o určitých hebrejských a sanskrtských komplexech zvukových vibrací jako mocných, protože byly matematicky spjaty s tím, co bylo stvořením. Mohli byste, prosím, rozšířit toto porozumění, jak jsou spojeny?

Ra: Já jsem Ra. Jak jsme dříve uvedli[3], propojení je matematické, nebo založené na poměru. Můžete to považovat za hudební. Existují ti, jejichž aktivity komplexu mysli by se pokusily tento matematický poměr rozřešit, avšak v současnosti je zabarvení intonované samohlásky součástí vibrace, kterou nelze přesně změřit. Nicméně je ekvivalentní typům rotace vašich primárních hmotných částic.

75.27 Tazatel: Pokud jsou tyto zvuky přesně vibrovány, jaký by měly účinek nebo využití vzhledem k cílům adepta?

Ra: Můžete zvážit koncept sympatetické (spřažené) rezonance. Když jsou určité zvuky správně vibrovány, stvoření zpívá.

75.28 Tazatel: Byly by tyto zvuky tedy hudební povahy v tom smyslu, že by šlo o hudební uspořádání mnoha různých zvukových vibrací, nebo by se to vztahovalo jen na jeden jediný tón? Nebo na co by se to více vztahovalo?

Ra: Já jsem Ra. Tento dotaz není snadné zodpovědět. V některých případech má účinek pouze intonovaná samohláska. V jiných případech, zejména u sanskrtských kombinací, má výběr harmonických intervalů rovněž rezonanční povahu.

75.29 Tazatel: Používal by tedy adept tuto rezonanční kvalitu k tomu, aby se stal více jedním se stvořením, a tímto způsobem dosáhl svého cíle?

Ra: Já jsem Ra. Bylo by možná přesnější říci, že v tomto případě se stvoření stává čím dál více obsaženým v praktikujícím. Zbytek vašeho dotazu je správný.

75.30 Tazatel: Mohl byste mi říci hudební názvy tónů, které mají tuto kvalitu?

Ra: Já jsem Ra. Nemůžeme.

75.31 Tazatel: Nemyslel jsem si, že byste mohli, ale myslel jsem, že neuškodí se zeptat.
Pak předpokládám, že tyto musí být vyhledány a určeny empirickým pozorováním jejich účinku hledajícím. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je částečně správně. Jak vaše hledání pokračuje, bude k empirickým údajům přidána ta ostrost vnímání, kterou nabízí pokračující práce v cestách adepta.

75.32 Tazatel: Tři aspekty magické osobnosti jsou uvedeny jako moc, láska a moudrost. Je to správně, a jsou to jediné primární aspekty magické osobnosti?

 Ra: Já jsem Ra. Tři aspekty magické osobnosti—moc, láska a moudrost—jsou takto nazývány, aby byla každému aspektu věnována pozornost při rozvoji základního nástroje adepta: tedy jeho já.

V žádném případě nejde o osobnost o třech aspektech. Je to bytost jednoty, bytost šesté úrovně, a je ekvivalentní tomu, co nazýváte svým vyšším já, a zároveň je to osobnost nesmírně bohatá na rozmanitost zkušeností a jemnost emocí.

Tyto tři aspekty jsou uvedeny proto, aby novic nezneužil nástroje svého řemesla, ale aby k těmto nástrojům přistupoval vyváženě ve středu lásky a moudrosti a tak hledal moc ve službě.

75.33 Tazatel: Zmínili jste se v dřívější relaci, že vlasy jsou anténou. Mohli byste toto tvrzení rozvést, jak to funguje?

Ra: Já jsem Ra. Je obtížné tak učinit kvůli metafyzické povaze tohoto anténního efektu. Vaše fyzika se zabývá měřeními ve vašem fyzickém komplexu zkušenosti. Metafyzická povaha kontaktu těch v času/prostoru je taková, že vlasy, mají-li podstatnou délku, se stávají druhem elektrické baterie, která zůstává nabitá a naladěná a je pak schopna napomoci kontaktu, i když se vyskytují drobné anomálie v kontaktu.

75.34 Tazatel: Je pro tuto pomoc optimální délka vlasů?

Ra: Já jsem Ra. Neexistuje vnější limit délky, ale, řekněme, vnitřní limit je přibližně čtyři až čtyři a půl palce (odpovídá asi 10,16-11,43 cm) v závislosti na síle kontaktu a povaze nástroje.

75.35 Tazatel: Může kdokoli ve třetí úrovni dosáhnout určitého stupně léčení, pokud má správnou vůli, touhu a polaritu, nebo je také nutná minimální rovnováha energetických center léčitele?

Ra: Já jsem Ra. Jakákoli entita může kdykoli okamžitě pročistit a vyvážit svá energetická centra. Tak se v mnoha případech ti, kdo jsou běžně dost zablokovaní, oslabení a zkreslení, mohou skrze lásku a sílu vůle stát na chvíli léčiteli. Aby byl někdo léčitelem přirozeně, musí skutečně cvičit své já v disciplínách osobnosti.

75.36 Tazatel: Jak napomáhá použití magického rituálu vyvolání magické osobnosti celku komplexu těla/mysli/ducha? Mohli byste rozšířit odpověď, kterou jste poskytli v minulé relaci ohledně toho?

Ra: Já jsem Ra. Když je magická osobnost správně a účinně vyvolána, já vyvolalo své vyšší já. Tak je vytvořen most mezi prostorem/časem a časem/prostorem a magická osobnost šesté úrovně přímo zakouší katalyzátor třetí úrovně po dobu práce.

Je velmi důležité, aby byla magická osobnost po práci záměrně odložena, aby vyšší já mohlo zaujmout svou odpovídající konfiguraci jako analogii k prostoru/času komplexu těla/mysli/ducha.

75.37 Tazatel: Tedy říkáte, že akt, signál nebo klíč pro vyvolání magické osobnosti—což je nasazení něčeho nebo gesto—by měl být stejně pečlivě… že by se mělo stejně pečlivě to něco odložit nebo gesto obrátit, snad na konci vyvolání. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je správně. Mělo by to být důkladně provedeno buď v mysli, nebo také gestem, pokud je to významnou pomocí.

75.38 Tazatel: Nyní, vyvolání magické osobnosti není nutně účinné pro nováčka. Existuje bod, kdy dojde k určité kvantové změně, a magická osobnost pak skutečně přebývá? Nebo to může být provedeno v malých stupních, či procentech magické osobnosti, jak se nováček stává více adeptem?

Ra: Já jsem Ra. Správně je to druhé.

 75.39 Tazatel: Pak je správné, že dobrým postupem pro rozvoj vyvolání magické osobnosti jsou střídavé meditace, nejprve na moc, pak meditace na lásku, a pak meditace na moudrost, a pokračovat v takovém cyklu? Je to vhodná technika?

Ra: Já jsem Ra. To je skutečně vhodná technika. V této konkrétní skupině je navíc další pomoc v tom, že každá entita projevuje jednu z těchto kvalit způsobem, který se blíží archetypu. Tak může být vizualizace personalizována a ve skupině vzniká mnoho lásky a podpory.

[Následuje 48sekundová pauza mezi koncem této odpovědi a začátkem další otázky.]

 75.40 Tazatel: Je cvičení ohně tím nejlepším pro nástroj, nebo existuje něco lepšího, co bychom mohli udělat kromě, samozřejmě, věcí, které jste již navrhli pro podporu nástroje?

 Ra: Já jsem Ra. Pokračujte tak, jak nyní činíte. Nemůžeme mluvit o budoucnosti, neboť bychom ji tím mohli ovlivnit, ale existuje velká pravděpodobnost/možnost, že pokud budete pokračovat po cestě, po níž nyní kráčíte, budou stanoveny účinnější metody pro celou skupinu.

Tento nástroj začíná vykazovat rychlé zkreslení směrem ke zvýšení bolesti. Proto bychom nabídli čas na jakékoli krátké dotazy před ukončením tohoto sezení.

 75.41 Tazatel: Je něco, co můžeme udělat, aby byl nástroj pohodlnější nebo aby se zlepšil kontakt?

Ra: Já jsem Ra. Jste svědomití. Zarovnání jsou v pořádku.

Já jsem Ra. Opouštím vás, mí přátelé, v lásce a světle jednoho nekonečného Stvořitele. Jděte tedy vpřed, radujte se v moci a pokoji jednoho nekonečného Stvořitele. Adonai.

 

[1] Jim píše: „V této otázce Don svým způsobem naznačuje, že k tomuto psychickému pozdravu došlo během zkoušky nebo ‚cvičení‘ Bachovy Mše h moll. Já si však vzpomínám, že k tomu došlo během vystoupení tohoto díla s Louisville Bach Society. Po 36 letech mám stále v paměti, co jsem si pomyslel poté, co nám Carla s Donem řekla o psychickém pozdravu, který zažila při zpěvu ve sboru. Tehdy jsem si pomyslel, že kdybych chtěl Carle pomoci během psychického pozdravu, musel bych vyskočit ze svého balkonového sedadla v Louisville School of Music a dopadnout na pódium uprostřed vystoupení. Proto věřím, že k tomuto psychickému pozdravu došlo během skutečného koncertu, a ne při ‚zkoušce‘ nebo nácviku.“

[2] Ra takto označují entitu Jehošua, kterou identifikoval jako biblického Ježíše.

[3] Dříve uvedeno v 74.17-74.19